Wiadomości Branżowe

Carrefour Polska wzmacnia pozycje swoich centrów handlowych

Teaser

Carrefour Polska sfinalizował umowy najmu na łączną powierzchnię 40 000 GLA

Carrefour Polska jest jedyną w Polsce multiformatową siecią handlową, posiadającą doświadczenie deweloperskie, inwestycyjne oraz operacyjne związane z zarządzaniem centrami handlowymi.

Prowadzona systematycznie przez Carrefour Polska strategia dotycząca rozwoju posiadanych nieruchomości, polegająca na ich modernizowaniu oraz rekomercjalizacji przyniosła Spółce w 2013 roku wymierny sukces w postaci sfinalizowania kilkuset nowych umów najmu.

Carrefour Polska zawarł nie tylko umów szereg nowych umów najmu na łączną powierzchnię prawie 20 000 GLA, ale również przedłużył kolejne umowy na łączną powierzchnię 19 000 m kw. GLA, co dowodzi jak dużym zaufaniem cieszą się obiekty Carrefour na rynku handlowy.

?Centra handlowe Carrefour mają nie tylko bardzo dobre lokalizacje, ale przede wszystkim stabilny zestaw najemców oraz lojalną grupę klientów, która systematycznie dokonuje w nich zakupów. To sprawia, że są one atrakcyjne zarówno dla marek, które prowadzą już w nich działalność,jak równieżsą doskonała referencją dla sieci, które strategię planują swoją ekspansję i poszukują sprawdzonych obiektów? ? zauważa Ronan Martin V-ce Prezes Carrefour Polska.

Obecnie w centrach handlowych Carrefour obecni są przedstawiciele takich marek, jak LPP, Media Expert, Decathlon, Carry, Tekko, Hebe , Rossmann, CCC, Komfort, Abra, Deichamnn, Avans, Szachownica, Magic Fun Centrum Zabaw , Pepco, Aquel Zoo, , Rossmann, Apart, Alior Bank, Max Animal, Leopardus, HDS, Textil Market i wielu innych.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i 2 największym detalistą na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts