Wiadomości Branżowe

Panorama Firm podkreśla lokalne wyszukiwanie w nowej kampanii reklamowej

Teaser

Rozpoczęła się kolejna kampania wizerunkowa Panoramy Firm, która pokazuje różnice pomiędzy wyszukiwaniem globalnym w Internecie, a lokalnym w Panoramie Firm.

Internet to obecnie źródło wiedzy na wiele tematów. W tym zbiorze są również informacje lokalne, ale często nieuporządkowane i trudno do nich dotrzeć. Zdarzają się sytuacje, kiedy musimy znaleźć coś konkretnego, np. elektryka . Wówczas korzystamy z lokalnych rozwiązań, takich jak np. Panorama Firm, które w szybki sposób dostarczają uporządkowane i zweryfikowane wyniki w pobliżu miejsca, w którym się znajdujemy.

- Świadomość marki Panorama Firm po udanym rebrandingu oraz kampanii mobilnej wzrosła, a sama marka jest pozytywnie kojarzona z wyszukiwaniem lokalnym zarówno przez użytkowników i klientów. W kolejnej odsłonie kampanii, realizowanej w tym samym czasie w całej grupie Eniro, kładziemy nacisk na edukację rynku, definiując rolę Panoramy Firm jako wyszukiwarki lokalnej ? mówi Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i PR.

Film z kampanii reklamowej dostępny jest tutaj.

Akcja promocyjna realizowana jest w Internecie, mediach tradycyjnych, radiach lokalnych oraz na nośnikach outdoor.

Działania wspiera również konkurs realizowany na oficjalnym profilu Panoramy Firm w serwisie Facebook, w którym można wygrać pięć godzin pracy elektryka. Szczegółowe zasady konkursu znajdują się na profilu Panorama Firm.

Kampania trwa 6 tygodni. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EasyMedia oraz Eniro Polska. Kampania została opracowana przez agencję Forsman&Bodenfors, a jej adaptację przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska. Akcja jest prowadzona w tym samym czasie w całej Grupie Eniro.

***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

Źródło Eniro Polska. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts