Wiadomości Branżowe

Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku

Teaser

Nowy mBank ? czyli jeden z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie projektów w polskiej bankowości ? jest już dostępny dla przeszło miliona klientów. Jego użytkownicy chętnie korzystają z rozwiązań dostępnych w nowym serwisie transakcyjnym, mimo alternatywy w postaci dotychczasowego systemu. mBank liczy, że w 2015 r. liczba jego klientów przekroczy 5 mln.

Uruchomiony w czerwcu br. serwis transakcyjny został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół BRE. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z nowych rozwiązań, a dotychczas oferowane produkty i usługi obsługiwane są w bardziej przystępny sposób.

Z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy ? obecnie dostęp do niego ma już przeszło 1 mln osób (zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku).

? Mamy nadzieję, że ten innowacyjny ? nie tylko w polskiej, ale i w światowej skali ? projekt będzie ważnym elementem naszej przewagi konkurencyjnej, zarówno w relacjach z dotychczasowymi klientami, jak i nowymi. Mamy ambicję, by na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów ? deklaruje Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

? Udostępnienie projektu nowego mBanku szerokiej publiczności ma dla nas nie tylko wymiar symboliczny, ale również praktyczny. Na bieżąco analizujemy rosnący ruch w serwisie, który przekroczył milion odwiedzin tygodniowo, co pomaga nam w dalszym rozwoju tego narzędzia, zgodnie z oczekiwaniami klientów ? mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku. ? Dzięki takim działaniom 65 proc. klientów z najdłuższym stażem w nowym mBanku loguje się regularnie do nowej platformy ? dodaje Panowicz.

Warto dodać, że dotychczasowi klienci banku, posiadający dostęp do nowego serwisu (osoby, które otworzyły rachunek przed 4 czerwca br.), wciąż mogą korzystać z jego wcześniejszej wersji.

Nowy mBank to ponad 200 innowacyjnych funkcji i usprawnień bankowości elektronicznej. Wśród nich znalazły się m.in.:

  • platforma rabatowa mOKAZJE ? pozwalająca zarabiać podczas wydawania pieniędzy;
  • mNawigacja finansowa ? upraszczająca zarządzanie domowym budżetem;
  • Ekspert online ? wirtualny oddział bankowy, umożliwiający video-połączenia z ekspertami banku, z dowolnego miejsca;
  • mądra wyszukiwarka ? oferująca wyszukiwanie tak intuicyjne, jak w internecie;
  • przelewy przez SMS i Facebooka ? dzięki którym nie trzeba pamiętać nr rachunków odbiorców.

Obecnie pod marką mBanku, BRE Bank ? trzeci największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów ? świadczy usługi bankowości detalicznej on-line. Docelowo, w listopadzie br., nazwa mBanku zastąpi pozostałe marki z Grupy BRE ? MultiBank i BRE Bank. Od tego momentu bank będzie świadczyć dotychczasowe usługi pod nowym, wspólnym logo.

Źródło BRE Bank. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts