Wiadomości Branżowe

Pożyczki w Banku Pekao jeszcze prostsze

Bank Pekao S.A. systematycznie wprowadza dla swoich klientów produkty i udogodnienia, z których mogą korzystać za pomocą zdalnych kanałów bez konieczności wizyty w oddziale. Zmianie ulegają także procesy i forma komunikacji z klientami banku. Zastosowanie niebudzącego wątpliwości języka w umowach ma na celu zapewnienie komfortu klientom.

Najnowszy raport Związku Banków Polskich pt. NetB@ank potwierdza, że liczba użytkowników kanałów zdalnych rośnie każdego miesiąca, a pandemia COVID-19 tylko przyśpieszyła ten proces. Podczas światowego lockdownu zdalny dostęp do usług, w tym także bankowych, stał się dla nas bardzo ważny. Obecnie 12,93 mln Polaków loguje się do aplikacji mobilnych co najmniej raz w miesiącu, podczas gdy z bankowości elektronicznej korzysta już ponad 19 mln osób. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi sprawia, że transformacja cyfrowa i rozwój wielokanałowości są jednym z ważniejszych trendów w bankowości.

Bank Pekao stale rozwija paletę nowoczesnych produktów i usług, z których klienci mogą korzystać w wygodny i bezpieczny sposób, w wybranym przez siebie miejscu i czasie. Tylko w minionym roku wprowadził kilka wygodnych rozwiązań – Klik Gotówka (pożyczka gotówkowa) z możliwością łatwego przeniesienia kredytów spłacanych w innych bankach, czy Klik Limit (pożyczka w koncie) dostępne w serwisie PeoPay oraz Pekao24. Bank uruchomił również zupełnie nowy proces „Halo” pozwalający na zdalną sprzedaż pożyczek gotówkowych, limitów w koncie oraz kart kredytowych, podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Pekao Direct lub z doradcą w oddziale. Klient otrzymuje dokumenty kredytowe wraz z gotową umową i akceptuje je w serwisie transakcyjnym Pekao24 lub w aplikacji PeoPay.

Nowe rozwiązania pozwalają dopasować ofertę zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami klientów. Dają także możliwość skorzystania z dobrowolnego ubezpieczenia czy karencji w spłacie rat w przypadku pożyczki gotówkowej. Co istotne wszystkie formalności można załatwić w pełni zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce – mówi Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego z Banku Pekao S.A.

Pekao wyszedł też z inicjatywą uproszczenia swoich umów i udostępnił klientom nową umowę pożyczki gotówkowej napisaną z zasadami prostego języka.

Jak wynika z badania Poziom wiedzy finansowej Polaków 2020 co czwarta z deklarujących osób przegląda umowy pobieżnie i czyta tylko podstawowe zapisy oraz sprawdza dokładność danych osobowych. Zastosowanie prostszego słownictwa ma skupić uwagę klientów na najistotniejszych zapisach. Dzięki temu w łatwy sposób znajdą swoje prawa i obowiązki wynikające z umowy.


dostarczył infoWire.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy