Finanse LIFESTYLE

Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

Data publikacji: 2016-07-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
Kategoria: LIFESTYLE, Finanse

Pewne rzeczy najlepiej robić samemu – to hasło, które przyświeca nowej kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), realizowanej w ramach współpracy z Agencją Technologiczną Rockon.

Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego LIFESTYLE, Finanse - Pewne rzeczy najlepiej robić samemu - to hasło, które przyświeca nowej kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), realizowanej w ramach współpracy z Agencją Technologiczną Rockon.

Blisko 70 procent kierowców nie wie, że wypadek spowodowany przez nich cudzym autem może być –
i zazwyczaj jest – brany pod uwagę przez ubezpieczyciela przy kalkulacji składki za polisę OC dla ich własnego pojazdu (badanie Gfk Polonia na zlecie UFG, 2014 r.). Taki wypadek jest bowiem odnotowywany zarówno w historii ubezpieczenia właściciela pojazdu, jak i w historii kierowcy, który go spowodował,
a następnie raportowany do ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych w UFG. W ubiegłym roku prawie jedna trzecia wypadków drogowych spowodowana została przez kierowców, którzy nie byli właścicielem pojazdu – wynika z danych w tej bazie.

Między innymi takie informacje są dostępne bezpłatnie dla każdego właściciela pojazdu w ogólnopolskiej bazie polis prowadzonej przez UFG. Pomimo tego o wgląd występowało dotychczas niewiele osób – dlatego UFG we współpracy z Rockon rozpoczyna kampanię, która zachęca do pobrania historii OC. Jest to ta sama wiedza, którą posiadają o kierowcach ubezpieczyciele. Główny przekaz kampanii – „Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – promowany jest przez dwa spoty wideo (Golenie i Szminka). W celu optymalizacji konwersji stworzono też dedykowany landing page dostępny pod adresem www.sprawdzoc.pl.

 

Pierwsze, testowe wyniki są obiecujące – 70% osób odwiedzających stronę kampanii decyduje się na wypełnienie formularza. Pokazuje to, że nasze podejście zakładające połączenie kreatywności – dość odważne jak na kategorię rynkową spoty – z podejściem biznesowym – skupienie się na optymalnym "doprowadzeniu" kierowcy do formularza – jest słuszne  – mówi Patrycja Wiaterska, project manager w Rockon. Chcemy pokazać kierowcom, że mogą wziąć sprawy w swoje ręce i dzięki temu mieć taką samą wiedzę jak ubezpieczyciele – dodaje.

Nasza kampania ma na celu uświadomienie kierowcom, że warto samemu sprawdzać swoją historię ciągłości OC lub historię szkód z tego ubezpieczenia. Co ważne, pobranie tej historii jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich właścicieli pojazdów zarejestrowanych w Polsce – dodaje Elżbieta Wanat-Połeć, prezes UFG.

Aktualnie w bazie znajdują się rekordy o aktywnych umowach ubezpieczenia OC dla ponad 21 mln pojazdów oraz ponad 300 mln rekordów o umowach z poprzednich lat. Baza posiada blisko 100 proc. informacji o wszystkich pojazdach zarejestrowanych w Polsce. Swoje OC możesz sprawdzić na www.sprawdzoc.pl.

Spoty reklamowe kampanii:

Szminka

film: https://youtu.be/qslTVgGzdw0

Golenie

film: https://youtu.be/5dVLU5DssQg

Rockon działa na polskim rynku od połowy 2012 roku. Agencja oferuje trzy segmenty usług: Imagine – planowanie modeli biznesowych oraz doświadczeń ludzi w cyfrowym świecie, Implement – optymalizację i skalowanie narzędzi oraz Improve – usprawnienie wprowadzonych rozwiązań. Klientami firmy są średnie i duże przedsiębiorstwa z Polski oraz Europy (Szwajcarii, Wielkiej Brytanii czy Holandii). Dotychczas agencja współpracowała z takimi markami jak: Danone, Ford, Grupa Żywiec, HBO, McDonald’s, mBank, Nutricia Profutura, czy Swatch.

UFG – ubezpieczenie OC jest obowiązkowe w Polsce. Musi je posiadać każdy właściciel (posiadacz) samochodu osobowego, ciężarówki, motocykla, motoroweru, ciągnika siodłowego, quada, przyczepy itp. tak długo jak pojazd ten jest zarejestrowany. Gdy spowoduje wypadek, to właśnie z tej polisy wypłacane jest świadczenie poszkodowanym. Polisa OC chroni zatem właściciela pojazdu przed finansowymi roszczeniami ofiar wypadku, spowodowanego jego pojazdem. Z drugiej strony OC pozwala ofiarom takiego wypadku otrzymać odszkodowanie bez konieczności dochodzenia roszczeń bezpośrednio od sprawcy wypadku. Na straży szczelności tego systemu stoi Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Do jego zadań należy m.in.: prowadzenie ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych: obowiązkowych OC i dobrowolnych AC, kontrola polis OC i ściganie nieubezpieczonych w tym zakresie, wypłata odszkodowań poszkodowanym przez nieubezpieczone pojazdy i nieznanych kierujących wraz z windykacją od nieubezpieczonych – kwot wypłaconych za ich wypadki.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego LIFESTYLE, Finanse - Pewne rzeczy najlepiej robić samemu - to hasło, które przyświeca nowej kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), realizowanej w ramach współpracy z Agencją Technologiczną Rockon.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Finanse

Similar Posts