Data publikacji: 2015-07-16, 06:00Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: BASF Å›wiÄ™tuje jubileusz 150-lecia w Centrum Nauki Kopernik [lektor]Kategoria: BIZNES, , 12 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyÅ‚y siÄ™ uroczystoÅ
Data publikacji: 2015-01-26, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna obniżka maksymalnych opłat interchange od transakcji kartąKategoria: BIZNES, , Visa Europe, płatności bezgotówkowe, płatności mobilne, banki ko
Data publikacji: 2018-12-17, 06:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sektor ubezpieczeniowy wdraża coraz więcej innowacji. Branża goni bankowośćKategoria: BIZNES, , innowacje w branży ubezpieczeniowej, insuretech, start-up
Data publikacji: 2020-01-29, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy promują modę na biżuterię z drewna. Konsumenci przy zakupach coraz częściej kierują się ekologiąKategoria: BIZNES, , Plantwear, biżuteria z dr
Data publikacji: 2013-11-22, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy coraz częściej jedzą posiłki w restauracjach. Rynek gastronomiczny rozrasta sięKategoria: BIZNES, , MAKRO Centrum Rozwoju Firm HoReCa, rynek hotela
Data publikacji: 2020-01-21, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyberataki wśród najpoważniejszych zagrożeń dla biznesu. Ściganie hakerów wciąż pozostaje dużym wyzwaniemKategoria: BIZNES, , cyberzagrożenia, cyber
Data publikacji: 2016-06-07, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy spożywają zaledwie litr soku miesięcznie. To mniej niż unijna średniaKategoria: BIZNES, , soki, musy, warzywa, owoce, przetwory, własciwości odż
Data publikacji: 2016-07-06, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na e-zwolnieniach lekarskich zyskują pracownicy, firmy i ZUS. Obecnie z takiego rozwiązania korzysta jednak niewielki odsetek małych przedsiębiorstwKategor
Data publikacji: 2015-09-22, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski dłużnik coraz bardziej świadomy i szybciej spłaca zobowiązaniaKategoria: BIZNES, , dług, firma windykacyjna, spłata zobowiązań, dłużnik, Intr
Data publikacji: 2017-07-20, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklamy mogą być skuteczniejsze o 30–40 proc. To dzięki informacjom na temat zachowań konsumentówKategoria: BIZNES, , marketing, reklama, reklama w opar