Data publikacji: 2019-10-10, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten sposób budować świadomość markiKategoria: BIZNES, , sponsoring sportow
Data publikacji: 2015-03-13, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zamiast tworzyć własne produkty polskie firmy korzystają z technologii zachodnich koncernówKategoria: BIZNES, , sektor IT, badania i rozwój, B+R, R&D
Data publikacji: 2021-02-17, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojciech M. Amaro: Zamknięcie gastronomii zostawi za sobą wiele trupów. Otwieranie lokali mimo obostrzeń to krzyk rozpaczy, dlatego trudno to oceniaćKateg
UOKiK przyspiesza postępowania wobec przedsiębiorców zalegających swoim kontrahentom z płatnościami. – W czasie pandemii zatory płatnicze są coraz poważniejszym problemem, dlatego powinny być skuteczni
Data publikacji: 2014-11-12, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europejskie telekomy przegrywają konkurencję z rywalami z USA. Rynek jest zbyt rozdrobnionyKategoria: BIZNES, , rynek telekomunikacyjny, operator, telekom, k
Data publikacji: 2014-01-17, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cudzoziemcom będzie łatwiej prowadzić firmę w PolsceKategoria: BIZNES, , Ewa Piechota, cudzoziemcy, praca, imigranciUłatwienia dla pracowników, ale i dl
Data publikacji: 2017-08-01, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wedel stawia na tradycję. Marka opiera komunikację na swojej 160-letniej historiiKategoria: BIZNES, , Wedel, konsumenci, najcenniejsze polskie marki, marketi
Data publikacji: 2013-10-29, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour: sklepy osiedlowe mają szansę stać się silniejszeKategoria: BIZNES, , Francois Vincent, Carrefour, franczyza, FMCG, sklepy osiedlowe90 proc. Pol
Data publikacji: 2016-01-14, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niecałe 5 proc. Polaków wynajmuje mieszkania. Najem w Polsce jest znacznie mniej atrakcyjny niż na ZachodzieKategoria: BIZNES, , mieszkania na wynajem, waru
Podczas izolacji wielu Polaków zmieniło swoje zwyczaje zakupowe. Większość robi zakupy rzadziej, ale za to kupuje więcej podczas każdorazowej wizyty w sklepie. Częściej też planują, co chcą kupić. O