Data publikacji: 2019-07-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamyKategoria: BIZNES, , influencer marke
Data publikacji: 2015-03-18, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sejmowa komisja zajmie się SKOK-ami. Banki nie chcą odpowiadać finansowo za problemy kasKategoria: BIZNES, , Dziś na zamkniętym posiedzeniu sejmowa komis
Data publikacji: 2016-05-27, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PZL-Świdnik opracował śmigłowiec wsparcia bojowego dla Polskich Sił Zbrojnych. Obecnie Wojska Lądowe wykorzystują W-3PL GłuszecKategoria: BIZNES, , śm
Data publikacji: 2017-09-20, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Minister infrastruktury: Trzeba zachęcać społeczeństwo do korzystania z transportu zbiorowego. To wymaga sporo inwestycjiKategoria: BIZNES, , Europejski Ty
Data publikacji: 2019-10-29, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reputacja wpływa na wycenę firmy. Może stanowić nawet 90 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwaKategoria: BIZNES, , reputacja firmy, wizerunek firmy, o
Data publikacji: 2018-10-15, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewieleKategoria: BIZNE
Data publikacji: 2015-05-06, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzięki współpracy polscy producenci żywności mają większe szanse na zdobycie chińskiego rynkuKategoria: BIZNES, , eksport żywności do Chin, przetwory
Data publikacji: 2014-05-08, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie firmy boją się zmian kursowych, ale niechętnie korzystają z zabezpieczeń przed ryzykiem walutowymKategoria: BIZNES, , eksport, import, waluty40 p
Data publikacji: 2017-09-26, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalni producenci żywności zyskują na współpracy z sieciami handlowymi. To dla nich często przepustka do zagranicznych rynkówKategoria: BIZNES, , wspó
Data publikacji: 2020-09-25, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do nich przygotowaneKategoria: BIZNES, , media, social media, komunikacja, branża PR,