Data publikacji: 2019-03-15, 06:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletówKategoria: BIZNES, , Druży
Data publikacji: 2018-05-10, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Profesjonalny sprzęt kluczowy dla bezpieczeństwa ratowników i strażaków. Rocznie dochodzi do kilkuset wypadków z ich udziałemKategoria: BIZNES, , BHP, b
Data publikacji: 2016-09-02, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zagrożenie terrorystyczne osłabiło popyt na loty do krajów europejskich. Linie lotnicze rozszerzają ofertę o nowe, egzotyczne kierunkiKategoria: BIZNES,
Data publikacji: 2020-09-23, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komisja Europejska może zwiększyć cele redukcji emisji CO2 do 2030 roku. Będzie to wymagało zmian we wszystkich sektorach gospodarkiKategoria: BIZNES, ,
Data publikacji: 2020-10-29, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gastronomia znów przed widmem bankructwa. Proponowana pomoc rządu nie rozwiązuje problemówKategoria: BIZNES, , restauratorzy, HoReCa, gastronomia, pandemia
Data publikacji: 2016-02-01, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 13 proc. bezrobotnych ma dyplom uczelni wyższej. Absolwenci mają dużą wiedzę teoretyczną, ale brakuje im kompetencji miękkichKategoria: BIZNES, , praca,
Data publikacji: 2019-12-13, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W ciągu 6 lat fundusz PGNiG zainwestuje 100 mln zł w start-upy. Szuka odnoszących sukcesy projektów z Polski i zagranicyKategoria: BIZNES, , PGNiG, PGNiG V
Data publikacji: 2020-07-14, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przedsiębiorcy liczą na progospodarcze inicjatywy prezydenta. Oczekują też jasnych standardów stanowienia prawaKategoria: BIZNES, , kompetencje prezydenta
Data publikacji: 2020-05-05, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polsce grozi największa susza w dotychczasowej historii pomiarów. To oznacza większe ryzyko pożarów i dalszy wzrost cen żywnościKategoria: BIZNES, , sus
Data publikacji: 2017-06-20, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniuKategoria: BIZNES, , zakupy, konsument, wpływ