Data publikacji: 2019-03-15, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnieniaKategoria: BIZNES, , umowa, konsument, odpowied
Data publikacji: 2019-02-28, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tempo wprowadzania innowacji w biznesie przyspiesza. 60 proc. firm chce w tym roku inwestować w sztuczną inteligencjęKategoria: BIZNES, , Accenture Technolo
Data publikacji: 2018-08-23, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praca zdalna przyciąga najlepszych pracowników. 60 proc. firm oferuje taką możliwośćKategoria: BIZNES, , praca zdalna, praca stacjonarna, biuro, pracowni
Data publikacji: 2015-10-23, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pesymiści i osoby niezorganizowane częściej mają problemy z zadłużeniemKategoria: BIZNES, , zadłużenie, spłata długu, sumienność, wierzyciel, probl
Data publikacji: 2019-02-28, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Polsce za 30 lat może mieszkać nawet 50 mln osób. Bez odpowiedniej polityki prorodzinnej i imigracyjnej tego celu nie uda się osiągnąćKategoria: BIZNE
– Pandemia zmieniła polski rynek e-commerce pod względem wartości, która teraz jest szacowana na ok. 100 mld zł, jak i wielkości, ponieważ do końca roku powstało prawie 11 tys. nowyc
Data publikacji: 2015-12-14, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łączenie różnych procesów przetwarzania może zrewolucjonizować gospodarkę odpadamiKategoria: BIZNES, , kogeneracja, odpady ściekowe, odpady, odpady ko
Data publikacji: 2014-12-11, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz więcej firm staje się ofiarami cyberataków. Gospodarka światowa może tracić na tym ponad pół biliona dolarówKategoria: BIZNES, , włamania, atak
Data publikacji: 2020-01-14, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezes GPW: Rok 2020 będzie intensywny dla warszawskiej giełdy. Liczymy na większą liczbę debiutów, środki z PPK i sukces oferty technologicznejKategori
Data publikacji: 2017-04-19, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa. Sklepy inwestują w różne kanały sprzedaży i łączą je dzięki nowym technologiomKategoria: BIZNES, , marketing, o