Data publikacji: 2018-07-12, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojna handlowa między USA a Chinami może zagrozić nie tylko amerykańskiej, lecz także światowej gospodarce. Potrzebny szybki powrót do negocjacjiKategor
Data publikacji: 2019-08-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podwyżki cen energii mogą postawić pod znakiem zapytania konkurencyjność polskiego przemysłu. Firmy szukają innych źródeł energiiKategoria: BIZNES, ,
Data publikacji: 2013-11-05, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W grudniu rolnicy dostaną 1,4 mld zł płatności bezpośrednichKategoria: BIZNES, , Renata Mantur, ARiMR, dopłaty bezpośrednie, rolnictwoW grudniu na kont
Data publikacji: 2017-02-06, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Boom na polskim rynku motoryzacyjnym. Dynamicznie rośnie sprzedaż aut hybrydowychKategoria: BIZNES, , motoryzacja, rynek motoryzacyjny, sprzedaż samochodów
Data publikacji: 2014-09-08, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone obligacje szansą dla energetyki odnawialnej w PolsceKategoria: BIZNES, , zielone obligacje, zielone certyfikaty, OZE, finansowanie OZE, rynkowe finans
Data publikacji: 2019-01-18, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowo długie zawieszenie działania amerykańskiej administracji rządu nie przełoży się na dolara. Obciąży za to PKBKategoria: BIZNES, , shutdown, m
Data publikacji: 2014-06-06, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koniec zawodu urbanisty. Deregulacja może oznaczać spadek jakości planów zagospodarowania przestrzennegoKategoria: BIZNES, , deregulacja, ustawa deregulacy
Data publikacji: 2015-04-27, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przez 25 lat polski eksport wzrósł o ponad 2 tys. proc. Wciąż jednak sprzedajemy za granicę mało innowacyjnych produktówKategoria: BIZNES, , eksport, ek
Data publikacji: 2020-10-23, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawczeKategoria: BIZNES, , branża PR, media
Data publikacji: 2014-10-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze przekłada się na oczekiwane skutkiKategoria: BIZNES, , I