Joanna Przetakiewicz o La Manii Joanna Przetakiewicz o luksusie LIFESTYLE

Joanna Przetakiewicz: Polaków stać na luksus

Joanna Przetakiewicz: Polaków stać na luksus
Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki La Mania, uważa, że produkty luksusowe stają się coraz bardziej dostępne dla polskich klientów. Polacy częściej mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na przyjemności i zwracają większą uwagę na jakość kupowanych

Data publikacji: 2013-12-19, 06:30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Joanna Przetakiewicz: Polaków stać na luksus
Kategoria: LIFESTYLE, , Joanna Przetakiewicz o La Manii, Joanna Przetakiewicz o luksusie

Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki La Mania, uważa, że produkty luksusowe stają się coraz bardziej dostępne dla polskich klientów. Polacy częściej mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na przyjemności i zwracają większą uwagę na jakość kupowanych produktów.

Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki La Mania, uważa, że produkty luksusowe stają się coraz bardziej dostępne dla polskich klientów. Polacy częściej mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na przyjemności i zwracają większą uwagę na jakość kupowanych produktów.

Joanna Przetakiewicz podkreśla, że luksus to nie tylko jachty i sportowe samochody, które na całym świecie dostępne są tylko dla garstki klientów. Produkty luksusowe to także dobre kosmetyki i ubrania, na które może sobie pozwolić coraz więcej osób.  

– Moim założeniem, od momentu powstania firmy, było stworzenie marki luksusowej, ale jednak dostępnej. Takiej, która będzie mogła bez żadnych kompleksów konkurować z markami z krajów zachodnich, a jednocześnie będzie spełniała oczekiwania Polek – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Joanna Przetakiewicz.

Wspominając swoje początki w branży, Joanna Przetakiewicz sięgnęła do czasów, kiedy jej firma zatrudniała zaledwie garstkę pracowników i jej właścicielka uczyła się wyłącznie na własnych błędach. Nie istniały wówczas inne butiki o podobnym profilu, niedostępne były również dane, na podstawie których można było szybko i sprawnie stworzyć biznesplan.

 – Pamiętam jak na samym początku, nie mając jeszcze doświadczenia, wyprodukowałam pierwszą kolekcję do butiku La Manii. Otworzyliśmy butik pod koniec września, a do końca listopada prawie cała kolekcja została wyprzedana. Menadżer butiku stwierdził, że to katastrofa, sprzedaliśmy prawie wszystko i co teraz? Zostaliśmy bez towaru w najlepszym momencie sprzedażowym, czyli w okresie przedświątecznym. Byłam przerażona, bo nie wiedziałam, co zrobić dalej. W związku z tym musiałam błagać fabryki, które dla nas produkowały kolekcję, żeby wyprodukowały chociaż kilka dodatkowych modeli, co wcale nie było takie łatwe – wspomina Przetakiewicz.

A to już wiesz?  Całkowite koszty kredytu. Jak obliczyć rzeczywistą cenę za udzielenie finansowan

Założona w 2010 roku La Mania szybko stała się rozpoznawalną i szanowaną na rynku marką. Honorowym ojcem chrzestnym firmy jest projektant Karl Lagerfeld, autorytet w świecie mody.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Joanna Przetakiewicz: Polaków stać na luksus LIFESTYLE, Joanna Przetakiewicz o La Manii, Joanna Przetakiewicz o luksusie- Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki La Mania, uważa, że produkty luksusowe stają się coraz bardziej dostępne dla polskich klientów. Polacy częściej mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na przyjemności i zwracają większą uwagę na jakość kupowanych produktów.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy