Data publikacji: 2017-01-20, 06:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi ReDI 2016
Kategoria: BIZNES, , ReDI, PRCH, Polska Rada Centrów Handlowych
ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, działa od 2003 roku, aktualnie zrzesza ponad 240 podmiotów. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC).
W każdej z trzech dotychczasowych edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych. W 2016 r. udział w targach wzięło 350 przedstawicieli sieci handlowych oraz ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali 120 centrów handlowych z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
