Data publikacji: 2020-12-22, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UKE w ekspresowym tempie rozstrzygnął przetarg na obsługę prawną aukcji 5G. Wynik budzi wątpliwościKategoria: BIZNES, , sieć 5G, ustawa o krajowym syst
Data publikacji: 2014-08-25, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Za dwa tygodnie decyzja Lotosu ws. emisji akcji o wartości 1 mld złKategoria: BIZNES, , Grupa Lotos, Lotos emisja akcji, Lotos inwestycje, Lotos Petrobaltic,
Data publikacji: 2015-06-08, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komercjalizacja wąskim gardłem polskiej innowacyjności. Potrzebna ścisła współpraca biznesu i naukiKategoria: BIZNES, , komercjalizacja badań, badania
Data publikacji: 2014-10-23, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pakiet energetyczno-klimatyczny głównym tematem szczytu UEKategoria: BIZNES, , mikroelektrownie, PwC Polska, energetyka, prawo, PFOŚ, fotowoltaikaNowe regu
Data publikacji: 2013-12-12, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komisja Europejska rozważa udzielenie wsparcia dla budowy elektrowni atomowejKategoria: BIZNES, , Karolina Siedlik, CMS Cameron McKenna, elektrownia atomowa,
Data publikacji: 2018-03-07, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co piąty Polak planuje na Wielkanoc wydać więcej niż przed rokiem. Większość spędzi święta w domuKategoria: BIZNES, , wielkanoc, zakupy przedświąte
Odzież, akcesoria, kosmetyki i perfumy, książki, płyty czy filmy – to według Gemiusa kategorie produktów, które Polacy najchętniej kupują w internecie. W grudniu wiele takich z
Data publikacji: 2017-03-16, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy wciąż niechętnie przyjmują płatności kartą. Sytuację mogą zmienić kasoterminaleKategoria: BIZNES, , transakcje bezgotówkowe, terminale p
Data publikacji: 2017-08-17, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większość młodych mam zmienia nawyki zakupowe po urodzeniu dziecka. To coraz ważniejsza grupa konsumentekKategoria: BIZNES, , rodzice millenialsi, zmiana
Data publikacji: 2016-04-13, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy wykorzystują tylko 10–15 proc. danych, do których mają dostęp. Rośnie jednak zapotrzebowanie na narzędzia i usługi związane z analizą informacj