Wiadomości Branżowe

Bank Pocztowy wprowadza nowe usługi zdalne dla swoich klientów korzystających z bankowości elektronicznej.

Od teraz klienci Banku Pocztowego mogą zamówić hasło do obsługi telefonicznej, czyli Telekonta, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Wystarczy zalogować się do Pocztowy24, a następnie z menu Ustawienia wybrać opcję Zamów hasło do

Od teraz klienci Banku Pocztowego mogą zamówić hasło do obsługi telefonicznej, czyli Telekonta, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Wystarczy zalogować się do Pocztowy24, a następnie z menu Ustawienia wybrać opcję Zamów hasło do Telekonta, dzięki któremu automatycznie można sprawdzić stan konta i historię operacji czy zrobić przelew bez konieczności rozmowy z konsultantem. Nowa możliwość ma usprawnić obsługę Klientów w kanałach zdalnych, a także odciążyć infolinię Banku i skrócić czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Klienci Banku Pocztowego posiadajÄ…cy dostÄ™p do bankowoÅ›ci internetowej Pocztowy24 mogÄ… już wygenerować za jej poÅ›rednictwem hasÅ‚o do telefonicznej obsÅ‚ugi swojego rachunku. DziÄ™ki usÅ‚udze Telekonto, korzystajÄ…c z technologii IVR, można np. sprawdzić stan konta i historiÄ™ operacji, zrobić przelew do zaufanego odbiorcy, sprawdzić listÄ™ aktywnych lokat, a także zmienić lub odblokować hasÅ‚o do bankowoÅ›ci internetowej. Dodatkowo, po identyfikacji hasÅ‚em i połączeniu siÄ™ z konsultantem można również m.in. zrealizować przelew na dowolny rachunek, zaÅ‚ożyć lokatÄ™ bÄ…dź uzyskać informacje o innych produktach z oferty Banku.

– W czasie pandemii wszyscy dążymy do tego, by unikać zbędnych interakcji z innymi. W przypadku korzystania z usług bankowych oznacza to, że zamiast wizyty w oddziale chętniej wybieramy zdalne formy kontaktu – sami zresztą gorąco do tego zachęcamy. Nasza infolinia pracuje na zwiększonych obrotach, jednak stale szukamy możliwości by odciążyć konsultantów i skrócić czas oczekiwania na połączenie. Dodatkowo cały czas pracujemy nad rozwiązaniami umożliwiającymi zdalne korzystanie z naszych usług – mówi Jarosław Gawroński, Naczelnik w Departamencie Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego. – Wśród wszystkich połączeń na infolinię Banku w listopadzie br. 7 procent stanowiły te dotyczące właśnie dostępu do bankowości telefonicznej, stąd też pomysł, aby umożliwić naszym Klientom zamówienie hasła do Telekonta za pośrednictwem systemu Pocztowy24. Nowa funkcjonalność pozwoli na zmniejszenie ruchu na infolinii i usprawni obsługę klientów w kanałach zdalnych. W przyszłym roku planujemy udostępnić możliwość zamówienia hasła do Telekonta również w bankowości EnveloBank – dodaje Jarosław Gawroński.

A to już wiesz?  Liczba operacji z udziaÅ‚em robotów chirurgicznych w Polsce dynamicznie roÅ›nie. Potrzeby sÄ… znacznie wiÄ™ksze

Aby zamówić hasÅ‚o do Telekonta za poÅ›rednictwem bankowoÅ›ci internetowej wystarczy zalogować siÄ™ do systemu Pocztowy24, wejść w menu Ustawienia a nastÄ™pnie wybrać opcjÄ™ Zamów hasÅ‚o do Telekonta. Generowanie hasÅ‚a trzeba potwierdzić kodem SMS lub certyfikatem, co dodatkowo zabezpiecza całą operacjÄ™.  Po autoryzacji na numer telefonu Klienta zostaje wysÅ‚ane jednorazowe hasÅ‚o dostÄ™pu do Telekonta, które można zmienić na wÅ‚asne po telefonicznym zalogowaniu siÄ™ do usÅ‚ugi.


WiÄ™cej informacji o usÅ‚udze Telekonto – sposobie aktywacji oraz możliwoÅ›ciach jakie daje telefoniczna obsÅ‚uga rachunku w Banku Pocztowym – na stronie https://www.pocztowy.pl/indywidualni/bankowosc/telekonto/.   


dostarczył infoWire.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy